Rambursarea taxelor din Danemarca

Dacă ați lucrat în Danemarca trebuie să vă depuneți declarațiile fiscale necesare

Documente necesare

Ca să începem procedura de recuperare a taxelor avem nevoie de următoarele documente:

O copie a pașaportului sau a cărții de identitate;

Formularul Årsopgørelse, dacă îl aveți (calculul de la SKAT-ul din Danemarca eliberat la sfarșitul anului fiscal);

Formularul Oplysningsseddel, document eliberat de toți angajatorii dumneavoastra, care arată cât de mult ați câștigat și câte taxe ați platit. Dacă nu aveți acest document, pot fi trimiși ultimii fluturași de salariu (Lønseddel);

Contractul de muncă din Danemarca, dacă îl aveți.


Pentru a începe rambursarea indemnizaţiei de concediu, trebuie să ne trimiteţi o scrisoare de la FerieKonto sau ultimul fluturaş de salariu care conţine informaţiile de bază privind indemnizaţia dumneavoastă. de concediu.

NOTĂ: Dacă îţi lipseşte oricare dintre aceste documente – Nici o problemă! Poţi să aplici pentru recuperarea taxei pe venit! Noi vom recupera documentele lipsă pentru tine!

Nu poți găsi răspunsul? Pune-ne o întrebare aici:

Poți pune o întrebare,doar completați acest formular. Vom face tot posibilul să vă răspundem cât de repede putem. Mulțumesc.

Trimite