Cea mai usoara
cale pentru recuperarea taxelor tale
Tel.: +40747971545
info@recuperareataxelor.ro

Documente necesare


Ca să începem procedura de recuperare a taxelor avem nevoie de următoarele documente:

1. O copie a pașaportului sau a cărții de identitate;
2. Formularul Årsopgørelse, dacă îl aveți (calculul de la SKAT-ul din Danemarca eliberat la sfarșitul anului fiscal);
3. Formularul Oplysningsseddel, document eliberat de toți angajatorii dumneavoastra, care arată cât de mult ați câștigat și câte taxe ați platit. Dacă nu aveți acest document, pot fi trimiși ultimii fluturași de salariu (Lønseddel);
4. Contractul de muncă din Danemarca, dacă îl aveți.


Pentru a începe rambursarea indemnizaţiei de concediu, trebuie să ne trimiteţi o scrisoare de la FerieKonto sau ultimul fluturaş de salariu care conţine informaţiile de bază privind indemnizaţia dumneavoastă. de concediu.

NOTĂ: Dacă îţi lipseşte oricare dintre aceste documente – Nici o problemă! Poţi să aplici pentru recuperarea taxei pe venit! Noi vom recupera documentele lipsă pentru tine!


Înregistrare





Trimite
Calculator
Afla care este suma pe care o poti recupera. Dureaza doar cateva minute!
Cât pot recupera?
 
 
Contact:

RT Tax Romania
str. Petofi Sandor, nr. 2/1,
400610 Cluj-Napoca,
Romania
Теl.: 0747 971 545
info@recuperareataxelor.ro
www.recuperareataxelor.ro

 
Pachet de documente pentru Recuperarea Taxelor

Descarcă pachetul de documente, completează câmpurile necesare, începe procedura de Recuperare a Taxelor.

Mai departe