Cea mai usoara
cale pentru recuperarea taxelor tale
Tel.: +40747971545
info@recuperareataxelor.ro
www.recuperareataxelor.ro
Înapoi la pagina principală
Rambursarea impozitului din străinătate – adevăruri și mituri partea 2

1. Rambursarea impozitului din străinătate are vreun impact asupra garanțiilor sociale?

Nu. Rambursarea impozitului din străinătate nu afectează în niciun fel garanţiile sociale dobândite de angajați, cum ar fi dreptul la îngrijire medicală, pensii etc. Acest lucru se datorează faptului că în sistemul de taxare există două tipuri de bază de deduceri: contribuțiile sociale și impozitul pe venit. Legea prevede doar posibilitatea restituirii impozitului pe venit plătit în plus. Astfel, contribuțiile la asigurările sociale nu sunt rambursabile.

2. Este posibil să se restituie toate taxele plătite în plus în străinătate?

Da și nu. Acest lucru depinde de mai mulți factori, cum ar fi: cât timp ați lucrat, cât de multe taxe au fost deduse din venituri, cât de mari sunt taxele în acea țară etc. Este bine de menținut faptul că o rambursare a impozitului din străinătate se poate obține pentru ultimii 3-5 ani (în funcție de țară).
Pentru a afla dacă aveți dreptul la o rambursare a impozitului din străinătate, puteți folosi gratuit "calculatorul de rambursare al impozitului", pe care îl puteți găsi pe majoritatea site-urilor companiilor de rambursări de taxe.

3. Voi mai putea lucra legal in țara din care am primit o rambursare a impozitului?

Da. Rambursarea impozitului din străinătate este un proces complet legal, lucru care rezultă din legislația fiscală stabilită a țării, prin urmare, nu va afecta în niciun fel condițiile de angajare.

4. Cât timp trebuie să lucrez pentru a obține o rambursare a impozitului din străinătate?

Nu contează cât timp ați lucrat in străinătate. Este important doar dacă ați plătit impozitele. Chiar dacă ați lucrat doar două săptămâni, dacă ați plătit un impozit, atunci puteți aplica pentru o rambursare a acestuia.

5. Dacă aș primi o rambursare a impozitului din străinătate, va trebui să-l plătească în România?

Nu. Dacă ați plătit impozitele în străinătate, în România nu trebuie să le plătiți. Acest lucru se datorează acordurilor bilaterale semnate de România cu mai multe țări privind evitarea dublei impuneri. Chiar dacă ați primit o rambursare a impozitului din străinătate, în România nu va trebui să mai fie plătit.

6. Declarațiile fiscale din străinătate pot fi tratate ca evaziuni fiscale?

Nu. Acest lucru se datorează faptului că rambursarea impozitului nu este restituită în totalitate de Inland Revenue, doar impozitul plătit în plus. Dacă aveți dreptul la rambursarea întregului impozit, înseamnă doar că nu a depășit nivelul venitului minim neimpozabil din țara respectivă.

7. Este posibilă efectuarea rambursării impozitului din străinătate în timp ce sunt în România?

Da. Pentru rambursarea impozitului din străinătate se poate aplica și dacă sunteți în România. Dar în acest moment cel mai bine ar fi dacă ați apela la o companie de intermediere profesionistă, care va avea grijă de toate formalitățile.

8. Cum pot obține o rambursare a impozitului din străinătate?

De obicei, oficiul fiscal străin plătește banii datorați contribuabilului în forma unui transfer bancar sau în formă de cec, pe care îl trimite la adresa specificată. Cu toate acestea, pot exista dificultăți precum și anumite costuri asociate cu încasarea acestuia într-o altă țară.
Dacă nu mai locuiți în țara de angajare, este mai bine să se aplicați pentru rambursarea impozitului cu ajutorul unui intermediar, care va trimite banii către client în contul său bancar personal din orice țară.

9. Cum se efectuează o declarație fiscală din străinătate?

Rambursarea impozitului din străinătate poate fi efectuată personal sau cu ajutorul unui intermediar profesionist. În al doilea caz, compania se ocupă de toate formalitățile și se asigură că clientul va primit cea mai mare rambursare posibilă în cel mai scurt timp posibil.

10. Cum pot începe o declarație fiscală din străinătate?

Dacă doriți o rambursare a impozitului din străinătate, trebuie mai întâi să colecționați documentele și formularele care trebuie completate.
Dacă doriți să contactați o companie, cea mai importantă decizie pe care trebuie să o faceți este alegerea acesteia. Ar trebui să optați pentru o companie cu o reputație bună și cu ani de experiență pentru a avea încredere în integritatea și eficacitatea agentului. În plus, politica de prețuri a companiei ar trebui să fie clară și transparentă (fără taxe în avans și fără costuri ascunse).
Cea mai mare sursă este oferită de internet. Odată ce alegeți o companie, trebuie să vă înregistrați pe site-ul acesteia. Apoi veți primi câteva sfaturi cum trebuie să procedați în continuare. 


Calculator
Cât pot recupera?
Despre noi
Mai multe informații despre RT TAX. Istoria noastră scurtă și de ce merită să ne alegeți pe noi.
Citeşte mai mult
Blog-ul RT Tax
Ați lucrat în străinătate sau planificați să faceți acest lucru? Aici puteți afla câteva sfaturi utile
Citeşte mai mult


 
 
Contact:

RT Tax Romania
str. Petofi Sandor, nr. 2/1,
400610 Cluj-Napoca,
Romania
Теl.: 0747 971 545
info@recuperareataxelor.ro
www.recuperareataxelor.ro

 
Pachet de documente pentru Recuperarea Taxelor

Descarcă pachetul de documente, completează câmpurile necesare, începe procedura de Recuperare a Taxelor.

Mai departe